zondag 1 augustus 2010

Stemmen op onze dochter

Onze lieve dochter doet mee aan de wedstrijd: blijste baby van het jaar.

Willen jullie alsjeblieft op haar stemmen? Dit kan via onderstaande link:
http://www.blijstebaby.nl/foto/501

Om jullie even te overtuigen ;-) Mila lacht heel erg veel en dan niet gewoon een glimlach maar echt schaterlachen!

Ik had zelf vandaag wat problemen om op de site te komen maar misschien komt dat omdat ik niet zelf mag stemmen. Mochten jullie dat ook hebben, please, probeer het een andere keer nog eens, ik zou het zooooooooo leuk vinden!

Alvast heeeeeeel erg bedankt!

4 opmerkingen:

  1. ik ga zeker op haar stemmen, zodra ik op de website kan. Ik krijg nu namelijk steeds een database error.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk doe ik dat!!! Zo'n geweldige dochter!! Hoe kan het ook anders met zo'n mama ;-) Liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lukt mij ook niet. ik zou even contact opnemen met de site! zou toch jammer zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is mij net wel gelukt, dus mijn stem is net gegaan naar je prachtige, blije dochter.

    BeantwoordenVerwijderen