zaterdag 7 augustus 2010

Ik beken......

Mijn vriend wil dat ik ermee ophou, hij vindt het maar niks. Het idee alleen al dat ik het doe doet hem hoofdschudden. Hij heeft het me al gevraagd maar ik wil niet stoppen, ik vind het leuk, ik vind het heerlijk maar ja, hij wil het niet. Even heb ik overwogen om er dan maar de brui aan te geven, hem zijn zin te geven alleen maar zodat het hoofdschudden ophoudt maar weet je, het is mijn keuze. Ik kies hier bewust voor dus ik besluit, ik ga door.

Waar ik het over heb? Tsja, het is niet makkelijk om dit te bekennen maar weet je..........

Ik draag Hello Kitty sokken en I love it! ;-)

Hoezo? Dacht jij iets anders dan? ;-)





8 opmerkingen:

  1. HiHihi, ik draag sokken met de muppets erop. In het bijzonder miss Piggy. Kan J. ook zo lekker gek maken.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha ik heb nog wel Looney Tunes of Mickey Mouse sokken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi...niks mis mee toch!? Mijn vriend draagt wel eens van die Fryslân badstofsokken...wordt je ook niet vrolijk van. Gelukkig meestal alleen in het werk

    BeantwoordenVerwijderen