zaterdag 21 augustus 2010

En toen ineens

Je keek me aan met een lieve lach. Aan je geluidjes kon ik horen dat je je fijn voelde, op je gemak was. Ik glimlach terug en sprenkel nog wat water over je hoofdje en je lijfje. Je geniet van je badje, oh wat vind je het fijn!

Je begint met een nog grotere grijns te lachen en nog meer lieve geluidjes te maken, jouw manier om te zeggen dat je me lief vindt. En weet je, ik vind jou ook lief, de allerliefste!

En toen ineens, heel zachtjes, zei je het:''mama.'' Wow, wat een prachtig moment.

6 opmerkingen:

  1. Oh, wat lief!!! Hoe is het nu? Lukt het een beetje, werken en mama zijn? ;-) Ik ben wel blij weer terug te zijn! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waw ! dat moet ontroerend geweest zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ! Geweldige momenten om te koesteren !
    xx Geniet maar lekker van je kleintje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is echt een zalig momentje hé....
    hier ook een boeleke dat al mama zegt en iedereen ermeee vertedert. vooral mij dan
    geniet er van, van je meiske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontroerend moment. echt heel bijzonder, onbetaalbaar zo'n momenten.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superlief moment zeg! Heel bijzonder :)

    BeantwoordenVerwijderen