donderdag 5 augustus 2010

Alles is liefde


Een tijdje geleden kreeg ik een geboortekaartje met daarop de tekst:''Alles is liefde''. Natuurlijk wilde ik heel graag de nieuwe wereldbewoner verwelkomen en naast het gebruikelijke shirtje leek het me speciaal om een mooie kraal te maken. Het eerste idee was om een naamkraal te maken maar ergens knaagde die tekst nog door mijn hoofd:''Alles is liefde''.

Sinds ik moeder ben van een prachtige dochter (5 maanden oud) besef ik dat zij alles voor ons is en dat alles is wel degelijk liefde! Hier moest ik toch iets mee kunnen bedenken, dat zou zo mooi zijn.

Ik ben achter de brander gedoken met bovenstaand resultaat. Inmiddels is de kraal (samen met het gebruikelijke truitje en een cadeautje voor de grote zus) veilig aangekomen en de mama van onze nieuwe wereldburger is er helemaal blij mee. De tekst, het liedje is heel speciaal voor haar en heeft heel veel betekenis. En het toeval wil......ze heeft nog een blauwe luiertas ook, wow!

4 opmerkingen:

  1. Wat mooi!! En wat een mooie tekst. Echt heel gaaf zeg.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, hij is prachtig!! Kan me voorstellen dat de mama er superblij mee is!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat een leuke tekst voor op een geboortekaartje! Die ga ik onthouden mocht ik ooit kinderen krijgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattige kraal! Prachtig!
    Gr. juliette (Juul-gemaakt)

    BeantwoordenVerwijderen