dinsdag 13 juli 2010

Wat viel er op de mat

Een hoop gerammel en toen de begeerlijke, doffe plof. Post! Ik ben echt dol op post en nee, dan heb ik het niet over de stapel rekeningen en de gevreesde blauwe brieven maar over leuke post, bestellingenpost. Ik voel me dan als een kind in een snoepwinkel, net alsof ik jarig ben ook al ken
ik vaak precies de inhoud van de pakketjes omdat ik het zelf uitgezocht heb.
Vandaag mocht ik weer genieten van een aantal pakketjes.







Leuke, lieve, kleine lapjes stof.












Scrappakketje met 20 stofjes.














Knoopjes, but
tons en haarspeldjes.







Geweldig! Ik ga vandaag lekker wat setjes knoopjes maken en wie weet een haarspeldje erbij, helemaal leuk! Ik heb dit nog nooit gedaan dus ik ben heel benie
uwd of het een succes gaat worden of dat de hele handel verfrommeld in een hoek gaat belanden......

Maar......dit is nog niet alles. Even later ging de deurbel en daar stond een chagarijnige TNT-meneer met een pakketje. Ik wist al precies waar het om ging, glas! Een tijdje geleden heb ik een stel stringers geruild met iemand tegen glasspulletjes. Van tevoren wist ik niet wat voor een spulletjes het zouden worden, echt een verrassing toen ik he
t pakketje uitpakte.

Super he! Het fakirbedje (dat ding dat lijkt op een spijkerbed) zat er niet bij maar had ik besteld. Maar oooooh, wat een geweldig glas en superleuke dingetjes. Die mandrel die je ziet (dat ijzeren staafje) is een holle mandrel en tussen het glas zit heel bijzonder glas (seeded glas voor een luchtbelletjesexplosie). Ik kan niet wachten om ermee te mogen spelen maar nu eerst, mijn knoopjesproject.

Wordt vervolgd......

6 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke post! Heerlijke stofjes zeg! Waar heb je gewinkeld als ik het vragen mag?
    Leuk!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tuurlijk mag je dat vragen, ik heb bij VanMarieke geshopt (http://www.vanmarieke.nl/stoffen.html).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke spulletjes, jij kan weer heerlijk aan de slag. Ben benieuwd naar je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oe leuk joh:)
    Daar ben je eerst wel even zoet mee hahahha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor de tip! Had ik beter niet kunnen vragen want oei wat een leuke stofjes daar zeg! Helemaal super!

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, je hebt het al binnen, zie ik ;-) Veel plezier ermee!!! (nog meer plezier dan!) Zet je gauw wat knoopjes op je blog!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen