woensdag 21 juli 2010

Swapperdeswap!



Nancy wilde graag een gelukspoppetje van mij die een beetje op haar lijkt. Dat leek me een geweldig leuke uitdaging dus ben ik aan de slag gegaan en heb toen 2 versies gemaakt waarvan zij dit poppetje heeft gekozen:
Als tegenprestatie zou zij voor mij een verrassingspakketje sturen en taaaadaaaa, dit lag vanochtend op de mat:
Is dat niet lief! Wat een geweldig leuke spulletjes, het een nog leuker dan het ander. Nancy heel erg bedankt, ik ben er superblij mee!

4 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf pakketje heb je gekregen!! En respect voor het maken van zo'n poppetje! Wel een leuke uitdaging :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakketje heb je gekregen, kun je mooi mee aan de slag. Leuk popje voor Nancy ook gemaakt, knap zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hè! Ik ben er zo blij mee!!! En niet te vergeten, twee prachtige cupcakes!! En zakjes frit!! Het was weer een geweldige swap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig poppetje heb je gemaakt en de tegenprestatie mag er ook zijn...wat een leuke spulletjes allemaal, geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen