zaterdag 31 juli 2010

Stylish blogger award


Van Nancy heb ik de stylish blogger award gekregen. Wat een eer, dankjewel! Ik moet er wel nog wat voor doen en dat is het volgende:
* 5 Dingen over mezelf vertellen
* De award doorgeven aan 5 andere bloggers

Ik begin met 5 dingen over mezelf:
* Ik ben sinds 5 maanden mama van het allerliefste meisje van de hele wereld!
* Ik ben dol op frobelen en het allerliefst brand ik glaskralen maar ik mag ook graag sieraden maken, scrappen en sinds kort aan de slag met stofjes.
* Ik ben juf op een basisschool en geef les aan groep 4. Op school hou ik me ook veel bezig met leescoordinatie
* Mijn lievelingskleur is roze maar al heel snel volgt dan paars. Verder ben ik dol op kleur en er zijn maar heel weinig kleuren die ik niet kan waarderen.
* Ik ben stiekem nog een klein kind, ik vind het heerlijk om te schommelen, kinderboeken te lezen, baal er altijd van dat ik niet in de kinderkleding pas want dat staat altijd zo lekker vrolijk, ik kan me best vermaken in een kleuterklas en nog veel meer! ;-)

Diegene die van mij de Stylish blogger award krijgen zijn (tromgeroffel!):

Dames, gefeliciteerd met jullie award!

5 opmerkingen:

  1. Heel lief Suus, voor de Award, dankjewel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Suus waarom krijg ik geen award. Je eigen broer;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooooooh, sorry, sorry, sorry! Helemaal niet aan gedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, dankjewel! Wist niet dat je me vorige week al 'n award gaf!

    BeantwoordenVerwijderen