zondag 25 juli 2010

Nieuw projectje

Sinds kort ben ik me aan het verdiepen in het werken met stofjes. Ik vind het nu eenmaal leuk om nieuwe dingen te proberen maar ik heb ook gemerkt dat dit van die leuke projectjes zijn die
ik makkelijk overdag tussen de bedrijven door doe.

Jullie hadden nog knoopjes tegoed van de laatste tijd. Dit zijn ze geworden:


De haarspeldjes:



En mijn allernieuwste projectje, werken met vilt! Ik heb een leuke tutorial gevonden en toevallig had ik nog een zak vol met vilten lapjes dus ik ben daar lekker mee aan de slag gegaan met dit als resultaat:




6 opmerkingen:

  1. je knoopjes zijn erg mooi maar....de uiltjes zijn echt geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die uiltjes zijn echt zo vet!! Ik vind ze supermooi. Heerlijke kleurtjes ook.

    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enorm leuke en vrolijke uiltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ze zijn echt schattig!! De knoopjes ook, maar zeker de uiltjes!! En je blog ziet er ook leuk uit!!

    BeantwoordenVerwijderen