woensdag 7 juli 2010

Kralenset



Een tijdje geleden kwam er een lief vriendinnetje op bezoek en dat vriendinnetje houdt ook erg van frobelen. Ze is erg goed in het maken van kaarten en mooie scraps maar ook is ze bezig om het kralen weer een nieuw leven in
te blazen. Voor we het wisten zaten we achter de brander en liet ik haar zien hoe je een kraal
moet maken. Kortom, een erg leuke middag!

Maar ja, die kraal lag daar heel zielig en alleen op mijn frobeltafeltje en dat vond ik toch een beetje sneu dus......ik heb er maar een aantal bijgemaakt zodat hij nu allemaal vriendjes heeft! Aangezien dat lieve kraalvriendinnetje zo van de kleurencombi groen/blauw houdt en ze de eerste kraal heeft zien worden wat hij is heb ik het setje aan haar gegeven. Ik weet zeker dat ze er iets heel moois van gaat maken!



3 opmerkingen:

  1. Ik ben er ook ontzettend blij mee, ik vind het een lief gebaar en vind de kralen supermooi. Ben hard aan het nadenken in wat voor sieraad ik de kralen ga verwerken;) Daarnaast ben ik blij met zo'n vriendin als jou!! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een PRACHTIGE kralen!!!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen