zondag 11 juli 2010

Ik ben een beetje raar......

Ik ben ben een beetje raar. Nee echt, echt een beetje raar. Ik heb namelijk een beetje een gekke hobby. Een hobby waar je werkelijk niets aan hebt, niets aan overhoudt en eigenlijk alleen vriendjelief mee blij maakt.

Je bent nu zeker wel nieuwsgierig naar wat dat is? Tsja, als ik het je vertel moet je me wel beloven dat je het aan niemand doorvertelt en het helemaal voor jezelf houdt ;-)

Mijn hobby is namelijk (***kijkt nog even schichtig om zich heen om zich ervan te verzekeren dat er echt niemand meekijkt***) nepshoppen! Ja, je hoort het goed, nepshoppen. Ik vind het heerlijk om mijn winkelwagentje in allerlei soorten webwinkels vol te gooien met alles wat ik mooi en leuk vind en om dan te kijken wat het totaalbedrag is. Lekker struinen tussen al die mooie spullen, al die lieve lintjes, mooie stofjes, glimmende kralen, te gekke glastaafjes en me verwonderen over de prachtige verpakkingsmogelijkheden van tegenwoordig. Heel soms loopt het uit op een echte bestelling maar heel vaak gooi ik de wagentjes weer leeg en begin ik later opnieuw. Zie het maar als verlanglijstjes creeeren voor Sinterklaas.

Gek he?!

1 opmerking:

  1. Hahahahahhha zo heel gek vind ik dat helemaal niet..***kom ik later nog wel bij je op terug***

    BeantwoordenVerwijderen