woensdag 7 juli 2010

Hallo iedereen!


Een saga is een verhaal en vaak als je je sieradenkistje opendoet dit er achter ieder sieraad wel een verhaal.

Ik kan me herinneren dat ik het heerlijk vond om samen met mijn oma door haar sieradenkistje te snuffelen en te luisteren naar alle verhalen die daarbij hoorde en dat maakte ieder sieraad net een tikkeltje meer bijzonder.

Ik probeer hierop in te spelen door persoonlijke sieraden en glaskralen te maken en ik weet zeker dat als je een Saga Suus sieraad of kraal koopt je over een poosje jouw persoonlijke saga kunt gaan vertellen.

Neem eens een kijkje in mijn snoepjeswinkel www.sagasuus.nl en laat hier eens een berichtje achter want ik ben dol op post!

Liefs Suus

3 opmerkingen:

  1. Hoi Suus, welkom in blogland!
    Ik wens je veel plezier met je nieuwe blog en ik ga me aanmelden als volger, zodat ik niets van jouw leuke creaties ga missen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Suus! Wat leuk dat je ook een blog bent begonnen!!! Ik ga me ook gelijk aanmelden!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. suus toch weer terug met een web-log....

    BeantwoordenVerwijderen